درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز 09382401994 - 04134441057

درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز 09382401994 - 04134441057

درب اتوماتیک در تبریز
طراحی و نصب انواع درب های اتوماتیک شامل کرکره برقی ، جک بازویی و ریلی ، درب شیشه ای اتوماتیک ، راهبند ، گیت فروشگاهی و....در تبریز با بهترین متریال و قیمت
سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ق.ظ

راهبند برقی

تولید کننده راهبند در تبریز

 

اصولا راهبند تجهیزی بسیار مناسب جهت کنترل تردد در ورودی ها به حساب می آید. استفاده از راهبندها را می توان بصورت زیاد در محل پارکینگ ها ،عوارضی ها و ورودی بعضی خیابانها و حتی کوچه ها و ادات و شرکتها ملاحظه کرد.

عمدتاً راهبندها به دو صورت اهرمی و ستونی دسته بندی می شوند که بطور معمول راهبند اهرمی استفاده فراوان راهبندها را به خود اختصاص داده و همانطور که می دانید ساختار آن شامل یک ناحیه استوانه ای شکل حدودا یک متری است و یک اهرم یا اصطلاحاً بوم به طول مناسب تا هشت متر است.گفتنی است که این نوع راهبند از نظر قیمتی ارزانترین نوع راهبند نیز هست.

معمولا برای مکان های پر تردد از راهبند های هیدرولیکی که قابلیت قطع و وصل بالا را دارند استفاده میشود و در صورت تردد پایین راهبند الکترومکانیکی پیشنهاد می شود

این سیستم کاملا آرام و بی صدا بوده و دارای محافظ حرارتی می باشد .

ارسال فرمان های باز و بست در این سیستم های بسیار آسان و متنوع است به طوری که یک راهبند را میتوان از طریق ریموت کنترل ، اکسس ، تگ های آر اف آی دی ، موبایل ها و شستی کنترل نمود. و این از مزایای بسیار بالای آنها می باشد.

مجموعه شهر بزرگترین تولید کننده راهبند در تبریز با طراحی زیبا و منحصر بفرد امکان تهیه و تولید برای همه ی موارد درخواستی مشتریان خود را فرام نموده است . از قدیم الایام مورد توجه همگان بوده و با حفظ اصالت خویش و طراحی بروز تر قدم در پیشرفت و تعالی نهاده است.