درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز 09382401994 - 04134441057

درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز 09382401994 - 04134441057

درب اتوماتیک در تبریز
طراحی و نصب انواع درب های اتوماتیک شامل کرکره برقی ، جک بازویی و ریلی ، درب شیشه ای اتوماتیک ، راهبند ، گیت فروشگاهی و....در تبریز با بهترین متریال و قیمت

بالابر فروشگاهی هیدرولیک

از انواع بالابرها در فروشگاهها می توان به بالابر هیدرولیکی فروشگاهی اشاره کرد. از نظر قیمت این نوع بالابر جز گران قیمت ترینها به شمار می آید. در ساخت بالابر هیدرولیکی از شیلنگ های های انعطاف پذیر استفاده می شود. از دیگر مزایای این بالابر امنیت بالا، قدرت موتوری بالا، استفاده از شیرهای قفل کننده هیدرولیکی روی جک ها میتوان نام برد.

 

ساخت بالابر فروشگاه هیدرولیک

بالابر هیدرولیکی نوعی از بالابر است که به وسیله یک مکانیزم هیدرولیکی طراحی شده است. این بالابر به جهت انعطاف پذیری که دارد، به راحتی قادر است نیروی خروجی که برآن وارد میشود را از کم به زیاد و یا بالعکس بسته به نوع استفاده کنترل کند. ضریب امنیتی این بالابر نسبت به بالابرهای کششی یا معمولی بسیار بالاتر بوده و علاوه بر انعطاف پذیری، مقاومت بالایی نیز در هنگام جابه جایی بار دارد. ساختار و طراحی ساده این هیدرولیک سبب شده است تا موردعلاقه بسیاری از مدیران فروشگاه ها قرار بگیرد.

در واقع شلنگ های انعطاف پذیر و شیرهای قفل کننده جزو مهم ترین اجزا این بالابر به حساب می آیند که نقش به سزایی را در امنیت آن ایفا میکنند. بالابر هیدرولیک در انواع مختلف مغازه ای، فروشگاهی، صنعتی، خانگی و به عنوان بالابرنده ولیچر تولید و به بازار عرضه میشود.

 

ارسال به سراسر ایران

مجموعه مهندسی شهر با 2 شعبه در تهران و تبریز این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم ساخته که میتوان در سزاسز ایران از خدمات این مجموعه بهره مند شوند. سفارش شما پس از ساخت به سراسر ایران ارسال میگردد و حتی امکان نصب نیز توسط عوامل فنی این مجموعه مقدور می باشد.

 تلفن تماس :

04134441057  -   09382401994