درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز 09382401994 - 04134441057

درب اتوماتیک در تبریز

فروش و نصب انواع درب اتوماتیک در تبریز 09382401994 - 04134441057

درب اتوماتیک در تبریز
طراحی و نصب انواع درب های اتوماتیک شامل کرکره برقی ، جک بازویی و ریلی ، درب شیشه ای اتوماتیک ، راهبند ، گیت فروشگاهی و....در تبریز با بهترین متریال و قیمت
دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ق.ظ

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

صنعت رو به رشد درب اتوماتیک بسیار زودتر از آنچه که فکرش میشد شکوفا شد و تبدیل به موردی پرطرفدار بین سازندگان و مهندسان و حتی ساکنین یک مجتمع مسکونی واقع گردید. شاید به دلیل تنوع بالا محصولات زیر مجموعه درب اتوماتیک است که همگان از آن راضی می باشد و همین رشد مدیون آن است. کرکره برقی ، جک بازویی پارکینگی ، جک ریلی ، درب شیشه ای اتوماتیک ، درب سکشنال را میتوان شاخص ترین نوع از مجموعه درب های اتوماتیک دانست.
 
مکانیزم کارکرد هریک از درب های گفته شده متفاوت می باشد و با توجه به ویژگی های هر محل و تجهیزات فیزیکی آن انتخاب میگردد.برای مثال برای یک فروشگاه میتوان از کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک استفاده نمود و همچنین میتوان از جک بازویی برای اتوماتیک نمودن درب های آهنی دولنگه یا تگ لنگه استفاده کرد.با وجود پیشرفت بسیار چشمگیر در صنعت درب های اتوماتیک هنوز بسیاری از مردم با دیده تردید به آن مینگرند و مهمترین دغدغه آنها مسئله امنیت می باشد که با قاطعیت میتوان گفت اتوماتیک و یا برقی نمودن یک درب به هیچ عنوانی امنیت آن را زیر سوال نخواهد برد.
 

مزایای درب اتوماتیک

1- در اختیار داشتن کنترل ورودی ها 
2- سهولت در تردد افراد
3-مصرف انرژی بسیار پایین
4- جلوگیری از اتلاف انرژی فضای داخل با بیرون
5- امنیت بالا
6- فرمان پذیری بسیار گسترده با ضریب ایمنی بالا
7-زیبایی بخشی به ورودی ساختمان و  ....
 

کرکره برقی 

ساده ترین و پرطرفدارترین و در دسترس ترین نوع از درب های اتوماتیک بخصوص در ایران و شهرهای آن کرکره برقی می باشد. پیوسن تیغه های پروفیل های فلزی و اتصال آنها به یک محور موتور دار و حرکت در یک خط عمودی درون ریل ها بخشی از تعریف یک کرکره برقی می باشد. کاربرد کرکره برقی در تبریز بیشتر در پارکینگ منازل و همچنین در فروشگاهها و مراکز خرید می باشد می باشد. از ویژگی های آن میتوان به در دسترس بودن متریال باکیفیت آن و همچنین استفاده در مکان های با محدودیت فضایی اشغالی نام برد.
 

درب شیشه ای اتوماتیک

ساختاری بسیار زیبا بعلت ترکیب شیشه و فلز باعث باشکوه تر شدن هر ورودی میشود .درب شیشه ای اتوماتیک از پرکابردترین نوع درب های اتوماتیک در مراکز تجاری و اداری میباشد و از عمده ترین مشتریان آن میتوان به بانک های کشور اشاره نمود.بخش مهم یک درب شیشه ای اتوماتیک قسمت اپراتور درب شیشه ای می باشد که در بخش بالایی این مجموعه قرار دارد و وظیفه آن دریافت فرمان بازوبسته شده از چشمی (سنسورهای بالای درب ) و انتقال آن به مدار کنترل و سپس دستور به موتور در جهت حرکت شیشه ها می باشد. درب شیشه ای اتوماتیک در تبریز اغلب در بانکها ، سازمانها ، مراکز تجاری و البته مکان های پر تردد کاربرد دارد.
 

جک بازویی پارکینگ

درب های دولنگه یا تک لنگه لولایی نیز نیاز به اتوماتیک شدن دارند که وسیله اتوماتیک ساز آنها تجهیزاتی الکترومکانیکی به نام جک بازویی می باشند.این جکها با اتصالاتی خاص به درب ها متصل میشوند و با باز و بسته شدن منجر به باز و بست درب های میشوند.نوع دیگری از درب ها نیز بصورت ریلی یا کشویی می باشند که از جک ریلی نیز برای برقی نمودن و اتوماتیک ساختن آنها استفاده میشود.جک بازویی پارکینگی در تبریز قدمت بالایی دارد و از جک ریلی در تبریز نیز استفاده های زیادی میشود.
 

درب سکشنال

این نوع از درب ها عملکردی شبیه به کرکره برقی را دارند که تنها تفاوت آن در متریال استفاده شده و همچنین نوع جمع شوندگی در زیر سقف می باشد.کرکره برقی حول یک محور میچرخرد اما درب های سکشنال تشکیل شده از پنل های پلی یورتان می باشند که از طریق بکسل هایی در راستای ریل ها زیر سقف جمع میشوند. امنیت بسیار بالا و همچنین زیبایی بسیار بالا از ویژگی های درب سکشنال می باشد. درب سکشنال در تبریز بعلت قیمت نسبتا بالای آن نسبت به نوع دیگر درب های اتوماتیک از استقبال کمتری برخوردار می باشد.